torsdag 24 januari 2013

Jag älskar att ställa till fest


...bara ostarna fattas, sedan är alla varsågoda!
...även om det bara var en vanlig ovanlig onsdag och jag stod värdinna för ett Partylite party ville jag att det skulle kännas som fest...vad är då fest för mig? Jo en stor del av hela festen är planerande (många dagar/veckor i förhand), bakandet, städandet, "stressen" att få allt som jag tänkt mig (men tyvärr blir ofta en stor del av vad jag tänkt ogjort för jag börjar alltid för sent), pyntandet/dukandet-vilka ljus, servetter, dukar, kärl, blommor osv., men det allra viktigaste på festen är nog ändå vännerna!Skulle vara roligt att höra vad gör det till fest för er andra?! Roligt att så pass många gav sig tid att komma igår, tack till er!

...följande fest är redan i planeringsskede :-)

2 kommentarer:

  1. Va fint det ser ut! O nu harmar det nog ännu mera att jag måste inhibera i sista stund! Men beslutet var rätt... vi har en sjuk pappa också i hushållet!

    SvaraRadera
  2. Ser att jag också missade en extra fin fest. Synd att jag inte kunde komma.

    SvaraRadera