fredag 15 februari 2013

Full rulle...







Mina 8 åringar
...hoho vilken vecka det har varit, trevlig men stressig...veckan började med att återhämta mig efter natturen (natturer är inte min grej) . Tisdagen gick åt att träffa ett par väninnor som jag inte sett på länge, baka och städa för på onsdagen fyllde mina små gullegryn, Tristan och Lucas 8. I år hade de bestämt att de vill ha varsitt kalas så det blev två barnkalas på onsdag, men oj så roligt vi alla hade det. Lucas valde att vara inne medan Tristan ville vara ute...Igår fick jag koppla av med något jag gillar väldigt, väldigt mycket...nämnligen gå i tygbutiker....så gissa om jag njöt med flera timmar bland tyg, band och knappar :-) ....så nu är jag fit for fight och håller på att packa åt mina karlar som imorgon skall iväg på sportlov...själv skall jag jobba :-(

Lucas kalasbord
Tristans kalasbord
En del av vad jag köpte igår

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar