tisdag 18 juni 2013

Sommarpussel...



Det har inte blivit några nya blogginlägg nu på en tid...orsaken till det är att jag haft fullt upp med det ena och det andra och så har jag jobbat. Det är första sommaren jag arbetar och har skolbarn så nu förstår hur besvärligt det kan vara med sommarlov... Nej det är skönt med sommarlov men det är ett pusslande, det håller jag med om. Tacka vet jag alla läger som ordnas. Dessutom har jag turen att själv kunna påverka mina arbetsturer till viss mån och arbetar deltid, kan inte förstå hur de som jobbar 8-16 får det att gå ihop!? Vi har gjort så att pojkarna deltar i två läger och de veckorna de är på läger gör jag två veckors timmar för att kunna vara hemma sedan. Hoppas barnen tycker det är roligt på lägrena och inte känner att vi övergett dem, för jag skulle ju inte vilja annat än vara hemma med dem. Hurdana lösningar har ni andra kommit på?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar