onsdag 14 augusti 2013

Back to school...

...eller tillbaka till vardagen kanske det heter. Med blandade känslor lämnar jag sommarlovet bakom mig, kommer att sakna "vi tar dagen som den kommer" dagar samtidigt som det är skönt med lite mera planerat program, kommer att sakna sovmorgnar fast barnen vaknar ju alltid samma tid, kommer att sakna varma och ljusa kvällar samtidigt som jag längtar efter att få börja elda i kakelugnen och tända ljus...listan kunde göras lång, men jag är glad över det sommarlov vi fick fast det känns som det tog slut på hälft. Men med skolan kommer hösten och nu får vi njuta av en ny årstid! Jag älskar hösten lika som jag älskar sommaren, vintern och våren...vi är lyckligt lottade som har alla dessa årstider! Tack till sommaren! Välkommen höst!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar