tisdag 17 september 2013

Boden ett år



Jag satt mig just ner för att förbereda mig för att skriva något till bloggens ett års dag som jag kom ihåg att skulle vara imorgon, men insåg att den redan har varit... Nåja, jag vill ändå tacka alla som orkat läsa mina inlägg och varit inne och tittat på vad Boden säljer (det har inte blivit något nytt där på en tid...men det är på kommande). Jag tycker det är väldigt roligt att skriva ner och dela med mig av mina tankar och funderingar och så har jag märkt att det är en väldigt bra "morot" många gånger för att få något färdigt...för när det är klart kan man fotografera och lägga in på bloggen... Födelsedagen till ära så har Boden fått en ny layout som ni säkert märkt. Den är ännu under bearbetning...men min tekniska hjälp är inte hemma nu på en tid så vi får vänta att det blir klart, men det hindrar inte mig från att skriva. Ha det så gott och följ med ett år till!

1 kommentar:

  1. Grattis 1-åringen,
    och lycka till fortsättningen.
    Börjar dagen med att öppna din blogg.

    SvaraRadera