onsdag 9 april 2014

Galet värre...

Klockan kvart över sju i morse parkerade jag bilen utanför Stockmann, galet jag vet...men så började ju också Galna dagarna idag och flygbiljetter var mitt mål. Jag vet inte hur det gick till men jag och Alina fick andra platsen i kön?!och första platsen till betjäningsdisken...så nu har jag biljetter till höstens resa (men inte till den dagen jag hade tänkt för de var redan slut ?!) och lite annat smått följde förstås också med hem, bl.a ville Alina ha den här T-skjortan...

Jag har aldrig förr varit med om något så här "galet"...jag har förstått att många köar för flygbiljetter, men hade aldrig föreställt mig så låååång kö genast på morgonen och vilken rusning då dörrarna öppnades, folk bara sprang in och började ordagrant slita åt sig saker. Klokt? NOT!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar