lördag 30 januari 2016

Sol i sinnet...





Idag är jag på bättre humör, mycket bättre! Idag ler livet. Jag har (nästan) glömt alla motgångar från igår...men visst fick jag energi av dem. Igår då jag till slut var hemma så rev jag av alla tyg från soffan och kastade dem i tvättmaskinen efter köksmattorna och torkade golvet... Kanske det är bra med lite negativ energi ibland?! Idag har strukit sofföverdragen (och soffan blev som ny kan jag påstå), brett ut rena mattor på golvet, hängt upp vårgardiner i köket, lite fixat och pysslat...tulpanerna står på bordet och jag gick till och med och köpte Berliner munkar åt barnen till mellanmål fredagen till ära. Vi har njutit av ett nystädat hem, badat bastu och tittat på Voice of Finland. 


Trevlig fredagkväll!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar