torsdag 21 april 2016

Veckan som gått...


Oj nej så tiden rusar iväg...en vecka har jag varit ledig från jobbet och inget har jag hunnit med känns det som...men sysslolös har jag inte varit. Sedan jag senast skrivit har jag hunnit bli "gammal" (övergått från trettio åring till fyrtio), varit på utfärd med Lucas klass (vi var och tittade på bio,  Sagan om sjön...rekommenderas varmt!), varit på första hjälpskurs med scouterna, varit till Tallinn och handlat bl.a. lite tyg och spetsar, fått lite "beställningar" sydda, kämpat med fotograferingsläxan (fick fotograferingskurs i födelsedagspresent, tack älskling). Ja, som ni märker blir man inte sysslolös i första hand...nu tillbaka på jobb...så storstädningen och trädgården får vänta...

Ha en bra vecka!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar