fredag 30 september 2016

Hem och skola dag...

Pust! Jag är alldeles slut...

Nu tänker jag ägna mig själv en kvart tillsammans med en kopp kaffe, där med basta! Både Kungsvägens skola och Kyrkoby skola har haft öppet hus idag, så jag har "suttit på skolbänken" från klockan åtta.



Jag började "min skoldag" med rundvandring i det nya högstadiet, Sibbo hjärta. Fortsatte sedan med modersmål tillsammans med klass ett, efter det hem en timme och göra mina egna läxor till måndagen. Sedan blev det en timme projekt om lo djuret tillsammans med Lucas och till sist avslutade jag dagen med "Vikingatiden" i klass fem.


Det har varit roligt att följa med barnen och deras skoldag. Jag måste säga att jag blev positivt överraskad över duktiga alla elever var i år.

Ha ni ett trevligt veckoslut! (Jag skall jobba...)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar