fredag 3 februari 2017

"Borden"


Oj, vilken vecka...har fått så många "borden" på min lista;

-bygget av Lucas rum är i full gång, skoj, men nu hinner jag plötsligt inte med...fönstrena borde skrapas och målas, färg borde bestämmas, en del DIY grejer göras...

- vi talade om "organiseringskonsultens" jobb i skolan och jag fick sådan lust att börja rensa skåp...

-februari, ett steg närmare vår =dags att börja fundera på "vårbruket", alltså trädgården, klippa äppelträden, köpa hem frön, måla växthusdelarna osv.

- februari betyder också kalas i vårt hus, det är redan nästa vecka pojkarna skall firas

- februari ljuset väcker också en "bobyggarinstikt" i mig, skulle vilja möblera om, städa, syssla och pyssla här hemma

- idag skall vi söka hem våra nya familjemedlemmar...och de behöver lite av min tid...skall bli skoj med små "pälsbollar" igen i huset

Detta var några "borden", listan kunde göras hur lång som helst...

Hoppas ni får njuta av veckoslutet!


1 kommentar:

  1. Hej, jo mycket att göra, men kul saker . Vad är det för ljuvliga "pälsbollar" ni skaffat? Ha ett skönt veckoslut

    SvaraRadera