torsdag 18 maj 2017

Vår i luften...

...så till mig jag blev i morse då jag öppnade dörren och världen skiftade i ljusgrönt. När har detta hänt? Och göken gol i fjärran...och varmt kändes det... Tänker det bli sommar trots allt?!


Jag känner som ett barn som bygger vägar/gångar i sandlådan då jag gräver och krattat här i trädgårdslandet...


...lite pinnar behövs det också till "broar"/valv. Det känns lite som att bygga en miniatyr värld.

Det kreativa och skapande hos mig väcks till liv,  I love it...kunde fortsätta hur länge som helst men måste vara snabb nu för imorgon kommer han jag bor med hem från sin arbetsresa och då är det slut med sådant här tjafs.


Lite morötter, rödbetor och sallad har jag fått i jorden tills vidare, det går framåt lite i taget , men visst finns det mycket kvar.


...bara himlen är gränsen idag...


Ha en bra torsdag!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar