fredag 25 augusti 2017

Höst i sinnet...



Jag vet inte om jag skall säga det högt,  men jag tror jag innerst inne längtar efter hösten. Lite, lite sörjer jag sommaren som inte kom...men egentligen är jag helt nöjd trots allt. Jag gillar hösten! Färgerna, skördetiden, dofterna, känslan... Vill börja mysa till det lite här hemma. Märker att jag börjar tänka i varmare färger och mjukare textilier.


Titta på den här korgen. Var till tygbutiken (Karnaluks) här om dagen. Väl hemma då jag packade upp mina uppköp insåg jag att jag nog innerst inne måste längta efter hösten...se på färgerna!? Har inte valt dem för att de skall passa ihop utan har valt varje tyg skillt för sig, för att det tilltalade mig. Tror det skall bli några nya soffkuddar... 




Njut av hösten! 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar